4 vienkārši ieteikumi, kā parūpēties par savu veselību

patēriņa kredītsVeselība ir liela vērtība, un ir svarīgi par to rūpēties visos gadalaikos. Ievērojot vienkāršus pamatlikumus, Jūs varēsiet pasargāt gan sevi, gan tuviniekus no dažādām slimībām un veselības problēmām. 

  • Ja dodaties ārpus pilsētas, ņemiet līdzi plāksterus, atbilstošu saules aizsargkrēmu, mitrās salvetes vai roku dezinfekcijas līdzekli. Parūpējieties arī par nepieciešamajiem medikamentiem, lai novērstu saslimšanas riskus. Atcerieties, ka tiem jābūt pietiekamā daudzumā. Tie ir jālieto regulāri un jāievēro mediķa norādījumi. Vienmēr noderēs pretsāpju tabletes, medikamenti vēdersāpēm un sāpošam kaklam.
  • Dzeriet daudz šķidruma, jo tas palīdzēs izvairīties no galvassāpēm un migrēnas. Regulāra ūdens lietošana samazinās nepatīkāmās galvassāpes un pasargās Jūs no ķermeņa dehidratācijas. Škidruma lietošana pasargās arī no aizcietējumiem, īpaši ieteicams ir gāzēts ūdens. Ūdens palīdzēs arī notievēt – ja vēlaties iegūt slaidāku figūru, dzeriet aukstu ūdeni pusstundu pirms ēšanas. Šādā veidā organisms sadedzinās vairāk kaloriju.
  • Lietojiet uzturā augļus, ogas un dārzeņus, jo šajos produktos ir vismaz 90% ūdens.  Tajos ir dažādi fermenti un fitoncīdi, kas atvieglo ēdiena sagremošanu un iznīcina mikrobus. Sagatavojiet lietošanai visam gadam žāvētus ābolus, bumbierus, kā arī sasaldējiet zemenes, avenes, upenes un citas ogas. Uzturā ir ieteicams lietot vismaz 500 – 800 gramu dārzeņu, augļu un ogu. 
  • Rūpējieties par savu veselību un sāciet sportot. Sportošanai un dažādām fiziskām aktivitātēm ir jābūt samērīgām un Jums piemērotām. Uzsāciet nodarbības sporta klubā kopā ar treneri, kurš sastādīs Jums atbilstošu nodarbību plānu. Pārlieku liela slodze un nesamērīgi treniņi traucēs hormonālo līdzsvaru, kā arī radīs traumas un nogurumu. Regulāras, piemērotas un sabalansētas fiziskās aktivitātes samazinās aptaukošanās risku un uzturēs optimālu ķermeņa svaru. Treniņi mazinās stresu un uzlabos psiholoģisko veselību. 

Ja nedaudz pietrūkst līdzekļu, lai, piemēram, iegādātos medikamentus, bet līdz algas dienai vēl jāpagaida, ir iespējams aizņemties no Ladyloan.lv. Patēriņa kredīts piedāvā aizņemties sākot no 100 līdz pat 4000 euro. Aizdevuma atmaksas termiņi ir no 3 līdz 60 mēnešiem. Aizņemieties atbildīgi un atbilstoši savai maksātspējai.