Kā veiksmīgi tikt galā ar stresu?

aizdevumi internetā Mūsdienās liela daļa cilvēku saskaras ar stresu. Stresu rada dažādi notikumi, piemēram, uzstāšanās lielas auditorijas priekšā, pienākumi darbā, dažādi izdevumi, tostarp aizdevumi, piemēram, patēriņa kredīts (https://www.ladyloan.lv/aizdevumi/paterina-kredits). 

Lai gan neliels stress ir pat veselīgs, tomēr ir cilvēki, kuri katru dienu pavada pārmērīgi lielā satraukumā, tādējādi bojājot savu veselību, jo rodas gan bezmiegs, gan svara pieaugums, kā arī pasliktinās imūnsistēma. Tomēr ir pāris veidi, kā var tikt galā ar stresu. Ja ne pilnībā, tad samazināt to noteikti var. 

Ja arī Tu ikdienā saskaries ar stresu, tad ņem vērā turpmākos ieteikumus.

  • Esi fiziski aktīvs. Viens no labākajiem veidiem, kā tikt galā ar stresu, ir fiziskās aktivitātes. Tās palīdzēs ne tikai samazināt stresu, bet arī uzlabos veselību. Iespējams, ka Tu līdz šim neesi nodarbojies ar fiziskām aktivitātēm, taču ir īstais laiks, lai to sāktu darīt. Atrodi tādu sporta veidu, kas Tev patīk vislabāk. Protams, sākumā jādara viss ar mēru, pēc tam varēsi palielināt slodzi. Tu vari sākt ar pastaigām, tad ar skriešanu. Ja regulāri sportosi, redzēsi, ka stress pats atkāpsies.
  • Meditē. Meditācija ir ļoti sena prakse, kuru piekopj vēl šodien. Ir cilvēki, kuri ļoti aizraujas ar meditāciju, jo tā spēj nomierināt prātu, atslābināt, kā arī sakārtot domas. Pats svarīgākais ir tas, ka meditācija ar elpošanas palīdzību spēj samazināt stresa līmeni.
  • Izveido dienasgrāmatu. Liela daļa cilvēku savā bērnībā rakstījuši dienasgrāmatu. Kāpēc gan to nedarīt arī tagad? Droši uzraksti uz papīra visas savas problēmas, raizes, kā arī ikdienas darbības un emocijas. Šī darbība spēj samazināt stresu. Uzrakstot uz papīra visu, kas Tevī ir sakrājies, Tavas smadzenes spēj to visu apstrādāt un Tu gūsti dziedinošu efektu.
  • Izej sabiedrībā. Došanās ārpus mājas, tikšanās ar draugiem un ģimenes locekļiem var būt lielisks veids, kā gūt pozitīvas emocijas un atpūsties. Atrodoties kopā ar tuvajiem un mīļajiem cilvēkiem, noteikti apkārt valda arī smiekli. Smiekli spēj mazināt sasprindzinājumu, uzlabot asinsrites darbību, kā arī sirds veselību. Tāpēc smejies, cik vien vēlies, tas noteikti nāks Tev par labu.
  • Pavadi laiku dabā. Atrasties svaigā gaisā, kad spīd saule un visapkārt ir skaistas dabas ainavas, ir ļoti vērtīgi. Ir pierādīts, ka daba patiešām spēj dziedināt cilvēku, tā spēj nomierināt un atstāt pozitīvu ietekmi uz cilvēka ķermeni. 
  • Esi pateicīgs. Katram cilvēkam ir vairākas lietas, par kurām viņš var būt pateicīgs. Ja arī Tu koncentrēsies uz lietām, par kurām esi pateicīgs, Tu atbrīvosi sevi no stresa. Tāpēc, ja kādu dienu jūties noskumis, paņem baltu papīra lapu un uzraksti kaut pāris lietas, par kurām jūties pateicīgs un Tu uzreiz redzēsi, kā uzlabojas Tavs garastāvoklis.