interneta veikals

Veiksmīgai pārdošanai pielāgots interneta veikals

Mārketinga eksperti bieži runā par pārdošanai pielāgotas mājaslapas un interneta veikala nozīmi uzņēmuma panākumos. Ja gribat pārdot vairāk un piesaistīt pircējus, ir jādomā par to, kādu pārdošanas vietni piedāvājat, kā tā izveidota un pielāgota klientu vajadzībām.

Ir vairāki kritēriji, kas jāievēro un ko ieteicams izvērtēt, lai interneta veikals apmierinātu pircējus.

Pārdomātas rīkjoslas


Lai pircēji varētu ātri un ērti atrast interneta veikalā un mājaslapā to, kas viņus interesē, jāizveido pārdomāts un loģisks rīkjoslu izvietojums, nosaukumi.

Svarīgākā informācija vienmēr jākoncentrē redzamā vietā, jāpiedāvā arī īsceļi uz populārākajām sadaļām, vienmēr viegli pieejamajai jābūt informācijai par kontaktēšanās iespējām un pamatpiedāvājumu.

Ja lapa būs sarežģīta un nesaprotama, tad cilvēki netērēs savu laiku, lai tādā jūklī meklētu nepieciešamo, viņiem būs vieglāk doties uz cita pārdevēja lapu.

Vislabāk izvēlēties gaumīgu, vienkāršu un saprotamu interneta veikala uzbūvi, kas pati dabiski vada pircēju vēlamajā virzienā un jau domā soli pa priekšu pircējām, piedāvājot viņam to informāciju, kas tūlīt būs aktuāla.

Precīza informācija par precēm un pakalpojumiem

Viens no svarīgiem likumiem, ko mārketinga speciālisti silti iesaka ievērot – vienmēr precēm un pakalpojumiem pievienot precīzu un izsmeļošu informāciju, lai klients var uzzināt pēc iespējas vairāk pims izvēles izdarīšanas.

Ja tikai saliekat veikalā produktus bez aprakstiem, pircējs šo preci var nekad neizvēlēties, jo viņam nav vajadzīgās informācijas par to. Tas rada šaubas un aizdomas. No diviem līdzīgiem piedāvājumiem priekšroka tiks dota tam, kam būs skaidrāka un pārliecinošāka informācija.

Informācijai, ko piedāvā interneta veikals, jābūt pašu sagatavotai, nevajadzētu izmantot no citiem interneta resursiem nokopētus tekstus, jo tie tiks uztverti kā plaģiāts. Tas ievērojami kaitēs vietnes reitingiem un pozīcijām interneta vidē, bet tas attiecīgi samazinās apmeklētāju plūsmu.

Labs tehniskais nodrošinājums

Noteikti jāparūpējas par tehnisko nodrošinājumu un veiktspēju, lai apmeklētājiem nebūtu jāsaskaras ar to, ka lapa nedarbojas vai “uzkaras” pirkuma veikšanas laikā. Tādas situācijas ievērojami var kaitēt pārdevēja reputācijai.

Tāpēc nevajadzētu žēlot līdzekļus un iegūt uzticamu tehnisko atbalstu interneta veikalam, piesaistīt cilvēku, kura uzdevums ir sekot vietnes tehniskajiem paramatriem, operatīvi novērst nebūšanas šajā jomā.

Gaumīgs un pārāk nepiesātināts dizains

Pircēju uzmanību vienmēr piesaista arī gaumīgs un nepārspīlēts dizains, kas ļauj ieraudzīt pašu svarīgāko. Ja katra lapa vietnē ir pieblīvēta ar sīkām izvēlnēm, rīkjoslām, informāciju un arī reklāmām, tad pircējam zūd orientēšanās, viņš var apjukt un nogurt.

Visam ir jābūt pareizajās devās un intensitātē. Gudri pārdevēji interneta veikala izveidei piesaista profesionāļus, kuri sīki pārzina visus labas e-komercijas noteikumus un var tos ieviest šajā vietnē. Veiksmīgs paraugs, kā veidot klientiem ērtu, vienkāršu un saprotamu interneta veikalu, ir www.brivi.lv.